Jak wybierać kartki świąteczne dla firm?
Złożenie życzeń z okazji najważniejszych świąt, jak Wielkanoc i Boże Narodzenie, to prosty, a ważny gest. Nie warto w tym ograniczać się tylko do krewnych i znajomych. Ważną praktyką stosowaną przez wielu przedsiębiorców jest też przesyłanie życzeń do kontrahentów i istotnych klientów, a najlepszym na to sposobem jest tradycyjna, papierowa kartka, będąca pod wieloma względami użyteczniejszą niż e-mail. Sprawdź, jak wybrać taki produkt.
Dlaczego kartka jest lepsza?
Od jakiegoś czasu powszechną praktyką jest wysyłanie wiadomości tekstowych z życzeniami, a w przypadku firm także e-kartek. Wersja papierowa, tradycyjna, choć generuje pewne koszty, jest jednak lepsza. Dlaczego? Przede wszystkim, dokładnie tak jak w przypadku osób prywatnych, świadczy o większym zaangażowaniu. O wiele łatwiej jest kliknąć i wysłać jeden e-mail do wszystkich niż znaleźć kartkę, zamówić ją i wypisać samodzielnie czy choćby podpisać się pod gotowymi życzeniami. Ta druga opcja zatem o wiele korzystniej wpływa na wizerunek przedsiębiorstwa — a głównie to jest celem, dla jakiego w ogóle przesyła się życzenia w biznesie.
Poza tym e-mail przeczyta się i zapomni, prawdopodobnie też od razu wyląduje w koszu, nie pozostawi zatem większej refleksji i żadnego śladu, podczas gdy papierowe karty, nierzadko bardzo piękne, są często umieszczane w eksponowanych miejscach. Taka kartka staje się ważnym nośnikiem promocji, nieustannie przypominając o nadawcy, poprawiając jego identyfikację i sprawiając, że zapisuje się w pamięci adresata, ale też wszystkich, którzy mogą ją zobaczyć.
Jak wybrać idealną kartkę?
Nie da się ukryć, że podczas wyboru takich produktów trzeba wykazać się wiedzą oraz wyczuciem. Kartki świąteczne dla firm muszą być dobrze dobrane do rodzaju przedsiębiorstw i wyznawanych przez nie zasad. Trzeba uważać na przykład na kartki z motywami religijnymi, gdyż postępująca laicyzacja jest faktem i nie każdemu produkt tradycyjny, nawiązujący do Biblii, może się spodobać. Do wyboru jest jednak wiele opcji, także jeśli chodzi o produkty dobroczynne, będące świetną opcją w wielu przypadkach.
Miły gest i wielka korzyść
Kupienie i wysłanie kartki to niewielki koszt i mały wysiłek, korzyści zaś mogą być z tego ogromne. Warto korzystać z dostępnych opcji przypominania się klientom i budowania z nimi pozytywnych relacji. Składanie życzeń z okazji świąt, za pomocą pięknej karty, to na pewno jedno z lepszych rozwiązań.