Czy warto wysyłać kartki świąteczne dla firm?
Z pewnością w obecnych czasach święta mają mniejsze znaczenie dla ludzi niż w przeszłości, mimo to jednak, a może właśnie dlatego, warto je celebrować. Na celebrację ową składa się wiele czynności, w tym pewne bardzo proste, jak choćby wysłanie kartki z życzeniami. Decydują się na to nie tylko osoby prywatne, ale też przedsiębiorcy — ostatnio nawet częściej ci drudzy, ponieważ osoby prywatne wolą wysłać sms czy zadzwonić. Warto przy tym wiedzieć, że wysłanie kartki, na przykład kontrahentowi czy ważnemu klientowi, ma istotne znaczenie dla wizerunku przedsiębiorstwa. Dowiedz się na ten temat więcej.
Ważny gest
Złożenie komuś życzeń za pomocą wysłania pięknej kartki to miły gest, jaki każdy odbiorca z pewnością doceni — także dlatego, że obecnie takie zachowania nie są już normą, papierowe karty coraz częściej przegrywają choćby z wiadomościami e-mail. Poza tym jednak, że kartki świąteczne dla firm budują pozytywne skojarzenia z nadawcą, pełnią też inną bardzo ważną rolę, mianowicie — przypominają o nadawcy. Zapisanie się w pamięci i budowanie świadomości marki to zaś jeden z najważniejszych celów marketingu. Dba się o to na różne sposoby, a wysłanie okolicznościowej karty, z okazji Wielkanocy czy Bożego Narodzenia, to jeden ze sposobów lepszych oraz prostszych. Takie kartki, kupowane zwłaszcza hurtowo, w większych ilościach, nie kosztują firmy wiele. Mają zaś wielkie znaczenie, bo poza wymienionymi korzyściami, pozwolą też przypomnieć o sobie. Daje to duże szanse, że adresat postanowi w niedalekiej przyszłości ponownie skorzystać z usług danego przedsiębiorstwa.
Proste rozwiązanie
Na wysłanie karty warto zdecydować się tym bardziej że jest to nieskomplikowane zadanie. Wymaga niewielkich nakładów finansowych, zwłaszcza gdy wybierze się dobrą ofertę. Poza tym, chcąc zaoszczędzić sobie wysiłku, można postawić na gotową kartkę z życzeniami i tylko się pod nimi podpisać. Zajmie to zaledwie chwilę, nawet gdy kart do wysłania ma się wiele. Jeśli zaś ktoś chce spersonalizować swoje życzenia, by na przykład nawiązać do swych relacji z adresatem, może wybrać kartę pustą.
Wiele opcji do wyboru
Kartki na Wielkanoc czy Boże Narodzenie u dobrego dostawcy dostępne są w wielu wariantach: tańsze i droższe, minimalistyczne i bogato zdobione, z motywem religijnym bądź neutralne i dzięki temu uniwersalne. Warto skorzystać z tego wyboru i dzięki prostemu gestowi poprawić notowania swej firmy!